Färgat, nejtack.

Nu är det dags att såga lite saker igen tycker jag, idag blir det: färgade senskydd. Det är nog bland det fulaste jag vet, speciellt i dressyrsammanhang. Jag tycker inte att senskydd överhuvudtaget passar in i dressyrsammanhang då de varken ger stöd eller någon sorts värme. Jag använder bara senskydd när jag rider ut eller joggar lite på banan. Men färgade senskydd är verkligen inte snyggt! Kanske kan vara gulligt på ett ponnyekipage men annars är det bara fel... Varför inte bara ha "neutrala" skydd och ett färglatt schabrak istället?




Kommentarer
Postat av: Therése

hihi jag kör ju på röda till Tequila, men jag gillar det :D fast inte i dressyr iofs, bara hoppning ju! ;D

2011-08-11 @ 23:15:11
Postat av: Tove - Ridsport & Foto

SV: Tack :)

2011-08-12 @ 09:13:38
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/
Postat av: Christel

Sv: Jag flyttade Sabina och hon har det super bra nu! :)

2011-08-12 @ 09:17:52
URL: http://ponnylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0