Gårdagens ridpass.

Igår kom jag till stallet ganska sent. Fastnade vid datorn efter jobbet och råkade visst sitta här till sjutiden. Moppade i alla fall iväg dit, fixade stallet, hjälpte Suss att lasta sin häst och sen tog jag ut min häst för en ridtur. Red bort till en stor hage där man får rida fritt, bara för att känna igenom honom lite. Först var han mest intresserad av att kuta så fort som möjligt men efter lite skänkelvikningar och övergångar var han riktigt fin! Lyssnade fint sidvärtes och tillbaka. Så efter ca 20 minuters nötande så fick det vara bra, det hade hunnit blivit så pass mörkt också så jag tappade suget litegrann. Orka att det redan blir mörkt! Är osugen på att börja ha reflexer...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0