Hundinlägg.

Jag älskar hundar, det kan jag absolut inte förneka. Men jag gillar inte när folk tar med sig hundar som inte är folkvänliga till stallet. I vårat stall har vi bara snälla hundar, men i ett stall där jag var medryttare förut var det en hund som alla var rädda för. Han satt alltid fast i en lång löplina och kom i hundranittio mot en när man kom. Nya människor kan ju tro att hunden kommer för att den var glad, men inte den här hunden. Han strök öronen bakåt och skällde allt han kunde. Det hände flera gånger att folk i stallet blev bitna av honom och det var helt enkelt inte kul. Men ingen vågade säga någonting eftersom att det var ägaren av stallet som också ägde hunden.
Men när folk tar med snälla hundar till stallet blir jag superglad. Men folkilskna hundar kan gott stanna hemma. Vad tycker du?

bild på pojkvännens hund, Lukas. Himla fin hund!



Kommentarer
Postat av: Tove - Ridsport & Foto

Söt!

SV: Ja,skulle inte lägga 23 tusen på en sadel i nuläget precis ;p Men drömma kan man göra.

2011-08-18 @ 13:35:07
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vilken dutig liten vovve:) Vad är det för ras? Jättefin :)

2011-08-18 @ 16:50:15
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: jonna

Usch, ogillar verkligen såna hundar.

Folk som inte kan uppfostra sina hundar, borde inte få ha någon hund.

Tråkgit när det ska vara så :(



Förresten jätte söt hund! :)

2011-08-18 @ 17:35:40
URL: http://hastsport.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0