Less.

Blev bra less när jag kom till stallet och såg att Isacs ena framsko hängde på trekvart. Rotade runt lite i jakt på hovslagar grejer och hittade lite sömmar, en vanlig hammare och en hovtång, inte så mycket mer... Slog i tre sömmar som antagligen inte kommer sitta kvar tills imorgon, så om den hänger på snedden igen drar jag loss alltihopa. Jag blir så jä*la less. SUCK.

Vill hitta lite billiga hovslagarprylar men det är ju sjukt dyrt överallt. Verkar inte som att någon vill sälja begnagnat på blocket osv. heller... Men jag måste kunna slå i sömmar själv, tänker inte ringa hit och pröjsa hovslagare varje gång. SUCK




Kommentarer
Postat av: Hanna

sv; Hihi, tack! :)

2011-08-31 @ 22:15:22
URL: http://hannnss.blogg.se/
Postat av: LOLLO | HÄST & FOTO

sv.

Tack så mycket!

blev själv ganska nöjd över dom :-)

2011-08-31 @ 23:26:55
URL: http://loiises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0