Löslongering.

Jag funderar på att ta ner Isac till banan och löslongera någon dag. Mest för att han ska få röra lite på sig och träna lite inkallning och bara leka lite. När jag höll på med en unghäst på ridskolan så körde jag med väldigt mycket löslongering. Det var väldigt nyttigt både för mig och för hästen. Har gjort det några med Isac, men i förra stallet hade inte ridbanan staket runtom så då gick det inte att släppa honom lös.

Jag tycker att det är kul att göra olika saker, och framförallt så är det nyttigt. Och det viktigaste är att man har kul tillsammans, eller hur?


bild från sommaren 2009 när jag hade världens finaste ponny över sommaren, blev mycket löslongering då.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv: Det tackar Caga för. Hon älskar att höra att hon är fin ;)



/ Mikaela - ena halvan av ryttarduon

2011-08-14 @ 12:18:49
URL: http://ryttarduon.blogg.se/
Postat av: sanna

Super fin häst! :D

2011-08-14 @ 12:27:18
URL: http://ponnieligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0