Nära och kära i stallet?

Brukar ni alltid vara ensamma i stallet, eller brukar någon från familjen/partner hänga på? Jag har ju min underbara mamma som alltid stället upp om jag ber henne. Hon har haft häst tidigare i sitt liv och rider fortfarande ridlektion. Hon brukar rida Isac någon gång ibland, och om jag vill ha hjälp så gör hon det gärna (säger hon i alla fall).

Sen har jag ju turen att ha en sån underbar pojkvän som också ställer upp. Han hade aldrig hållt på med hästar innan vi blev tillsammans men nu kan han det mesta. Han har ridit flera gånger och är duktig på att mäta upp hö och hämta hästen i hagen. Hahaha! Mer än så behövs inte, är så himla glad över han bryr sig överhuvudtaget. Han frågar alltid hur det gick i stallet osv.

Jag är ju i princip alltid i stallet själv, men det är viktigt att familjen ställer upp tycker jag. Självklart ska de inte behöva kunna alltid osv, men att man vet att man har dom där om det skulle hända nånting.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0