regntäcke!

Jag vet inte om det regnar i hela Sverige, men jag antar att det gör det till stor del. Här i Uppsala öser det i varjefall ner. När det regnar brukar jag sätta på Sweetheart ett tunt regntäcke, dels för min egen skull, men också för att jag har sett henne många gånger stå ihopkurad i regnet för att spara på värmen. Jag anväder mig utav amigo täcken då jag tycker att de är helt klart oslagbara i kvalité, i formen och dessutom billiga! Just nu har Sweetheart det här:

 -

Men eftersom det kan vara bra att ha två regntäcken så man kan byta om det andra är blött, så funderar jag vilken färg jag ska köpa. Vad tycker ni?


 -
 -
AMIGO 600D regntäcke

Här är de som finns utav den modell jag redan har, vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Malin

sv. visst är den, a go :D

görruu då? :)

2011-08-22 @ 20:03:35
URL: http://sjoisponny.blogg.se/
Postat av: Sofie

Helt klart det som sitter på fuxen =)

2011-08-22 @ 21:31:10
URL: http://sofffiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0