Risk för regn.

Skulle egentligen rida till ridhuset idag men det visade sig att  Linn som jag skulle rida dit med skulle åka iväg och träna, så vi får rida dit imorgon istället. Tror att det får bli en uteritt idag igen, bara Isac och jag. Har inte ridit ut ensam sen vi flyttade till nya stallet så det ska faktiskt bli ganska skönt. Älskar att rida med Jennie, men nu när hon hon ligger på playan och steker så blir det till att rida ensam, men som sagt, jag gillar det.

Det verkar i alla fall inte som att det tänker titta fram någon sol idag, lite trist. Igår när jag var ute och red i skogen så märkte jag hur mycket löv det låg på marken. Jag blir lite deppad, sommaren har gått så himla fort. Hoppas på en snabb och kort vinter detta år.




Kommentarer
Postat av: Mika

Sv till Lisa: Jo jag tror nog att det efter lite jobb kan funka bra, då jag rider en häst som inte alltid är så sugen på att ta stöd på bettet heller. Känns kul att kunna variera också (:

2011-08-15 @ 13:50:16
URL: http://haningeryttare.blogg.se/
Postat av: Erika

SV:

Jo de är samma här. ;)

Börjar redan sakna att åka ut till dom.

Men eftersom jag inte mår bra så bra, kanske på gång o få feber så får jag nog acceptera att ta de lugnt. :)



Så jag orkar rida imorgon.

2011-08-15 @ 14:26:47
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Erika

SV:

Ja, faktiskt de blev rätt bra tajming. :D

Hoppas på skapligt väder imorgon o resten av veckan.

2011-08-15 @ 15:16:31
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0