Barbacka!

Efter jag och Lisa varit på Sporren så cyklade vi till stallet. Vi skulle gå ut och gå med hästarna i skogen men Lisa undrade om inte jag ville passa på och rida på Isac barbacka (jag har tjatat en del om det ... haha) och så blev det! Jag älskar att rida barbacka jag tycker det är så himla mysigt. Jag har faktiskt saknat det en hel del, för jag litar inte tillräckligt på Sweetheart att jag vill sätta mig barbacka på henne. På Miljon som jag hade innan Sweetheart red jag ganska ofta barbacka på, han gick faktiskt bättre barbacka än med sadel. Brukar ni rida barbacka?






Sweetheart är svår att fånga på bild, och när man väl frångar henne ser hon oftast ut så här ... haha



Man blev svettig och smutsig att rida barbacka, haha suprise suprise! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0