Capriole



Till att börja med så är jag väldigt imponerad! Jag förstår inte hur man lär sin häst hoppa upp i luften och sedan sparka bakut, det måste krävas en hel del minst sagt. Men samtidigt så är jag väldigt oimponerad.. Varför skulle man vilja lära sin häst att just hoppa upp i luften och sparka bakut? Slutsatser man kan dra av detta inläg = jag fattar ingenting! hahah inte bra .. En tanke bara, jag skulle aldrig vilja sitta på en häst som tar tillvara på att den kan göra en capriole, usch! ;)



Kommentarer
Postat av: Bella-skötare på welsh-montainponnyn Amour

sv; jajamen! Det gjorde ju lite ont i ena foten, men jag fixar det! Dock kan jag inte rida utan stigbyglar i två veckor framööver, vi har markarbete och hoppning :)

2011-09-10 @ 22:00:00
URL: http://stoet.blogg.se/
Postat av: jensa

Underbar ponny på ridskolan i min och lisas ungdomsdar var upplärd att göra det vid vad som normalt var en galoppfattning - PERFEKT RIDSKOLEHÄST!

2011-09-12 @ 10:54:18
URL: http://dinvanjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0