påhittig kuse!

Sweetheart är en söt pålle och helt klart en listig sådan! Man får vara noga att inte hänga saker på boxen för då ligger dom helt klart i farozonen.. Pilla och fippla med saker är Sweethearts specialité. Igår tänkte jag inte rikigt utan hängde upp en höpåse på boxgallret bara för att jag skulle komma ihåg att lägga in det i boxen. Sen skulle jag mocka samtidigt som Sweet var inne och då stod hon först och fippla med kärran och sedan ville hon hjälpa till att mocka med spångrepen och när jag inte ville de så såg hon att det hängde en höpåse utanför som var otroligt intressant!




Kommentarer
Postat av: kajsa

så söt hihi :D

2011-09-06 @ 22:38:56
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0