Söndag och lördag.

Äntligen är jag relativt vaken och kan sätta mig vid datorn. Har varit riktigt seg hela morgonen och var inte hemma igårkväll, men Jennie har varit duktig och hållt er sysselsatta i alla fall ser jag, duktigt! Idag blir det nog bara en liten promenad för hand med Isac, eller så får han vila helt. Vi får se hur jag känner mig när jag tagit mig till stallet, jag måste kasta ner hö också.

Igår var han inte alls någe roligt att rida. Han bet sig fast i vänstersidan, pinnade på utav bara sjutton, vägrade stå still, hoppade på stället och småstegrade de största delarna av ridturen. Detta resulterade i en skitarg Lisa som till slut (efter ca två helt okej steg i trav) lät Isac skritta hem i sitt egna tempo på långa tyglar. Usch...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0