Tävlingar

Ibland när jag tittar på foton på mig och Miljon från när vi varit ute och tävlat så saknar jag det. Jag saknar att vara ute och tävla, det är så himla kul! Jag älskar alla förberedelser, alltså dagen innan när man tvättar hästen, flätar och putsar utrustningen och ja allt man gör. Det är så mysigt! Lag tävlingar gillar jag nog allra bäst. Det är så roligt att vara några stycken som kämpar och hejar för varandra, man är glada åt varandras vinster och hjälper varandra och muntrar upp varandra när det går mindre bra. Men jag känner samtidigt inte att jag har bråttom ut på tävlingsbanorna, det får ta den tid det tar viktigast är att Sweetheart är redo. NI som läser våran blogg, är ni ute och tävlar nu under hösten? Vad tävlar ni för klasser? Skulle vara jätte kul om ni ville lämna en kommentar och berätta om hur det går! :)



Ovan tror jag är från div 2 när vi i från Björklinge vann en omgång :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0