Torsdag.

Igår red vi som sagt en sväng till ridhuset. Jag var sjukt otaggad och kände att det inte alls skulle gå bra. Men det gick faktiskt hyffsat. Han var hängig och ofokuserad till en början men efter uppvärmningen så skärpte han sig. Jag kände att jag var tvungen att rida honom från "grunden" och jobbade därför mestadels i skritt. Fick tyvärr ingen riktig känsla utan det var bara mest.. Men vi får hoppas att den kommer tillbaka idag. Isac och jag ska ut och galoppera lite, jag tror att han kan behöva springa av sig utan att tänka :)



gammal bild


Kommentarer
Postat av: sanna

Åh vilket söt häst! :D



Har försökt att hitta eran blogg länge men nu hittade jag den tillslut och kommer lätt stanna här! Kram

2011-09-23 @ 07:52:52
URL: http://sasasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0