Back on track

Den 11 oktober fyller jag år och som vanligt så önskar jag mig alltid mer grejer till hästen än till mig själv.. Jag förmodar att de flesta gör så, eller? ;) Jag funderar bland annat på att önska mig ett back on track schabrack. Jag har läst att de ska öka ryggmuskelaturens smidighet i samband med ridningen. Men eftersom jag är som jag är så vart jag tvungen att maila till back on track och fråga lite om produkten. En sak som slog mig var bland annat att jag hört att man bör använda sina back on track produkter i varjefall några timmar för att ge resultat. Men ett schabrak använder man ju kanske 1 timme? Kommer schabraket ge någon effekt eller är det bara ett komliment till deras täcken? Känner att det kanske är lite dumt att önska sig ett dyrt schabrak utan att veta något om det. Jag måste sluta vara så lätt lurad hela tiden. haha ;)
http://www.backontrackshop.se/product.asp?product=23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0