Äntligen tillbaka.

Det har hänt så mycket sen vi lämnade denna bloggen. Och jag är sjukt taggad på att ta upp den igen, hoppas att ni som brukade hänga här hittar tillbaka och att det också kommer till en massa nya läsare! Jag har verkligen saknat att kunna blogga och nu känner jag att jag har tid till det igen!

Isac och jag mår bra. Denna veckan har han fått slappa några dagar dvs. lite uteritter och vilodagar. Men i övrigt så har han blivit mycket finare sen jag sist skrev ett inlägg på denna blogg. Och hårigare, trots två klippningar! Men ni kommer snart att vara tillbaka på banan igen, och jag och min käraste kompanjon Jennie också hoppas jag!



/ Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0