Mer disco.

Jag älskar Hööks discogrimmor, tycker att de är skitsnygga! De är lagom men ändå lite extra med glittret på sidostycket och nosgrimman. Luddet är också snyggt, och väldigt bra då Isac får skav av det mesta...

Det tråkiga är att de bara finns i så skumma färger. Jag skulle vilja en en grå, svart eller röd. Men det finns ju bara i babyblå, rosa och brunt. Så jag har en brun grimma, och jag älskar den! Tyvärr åkte den i tvätten en gång och tappade nästan allt glitter. Så jag vill ha en ny, men i lite andra färger :/




Kommentarer
Postat av: jonna

sv: Ja det är de fatkiskt! :)

Trodde inte det skulle vara någon nytta först men har faktiskt insett att det är riktigt bra! :)

2011-08-19 @ 15:28:17
URL: http://hastsport.webblogg.se/
Postat av: Anna S

Jag gillar också discogrimmorna. Men de finns inte i XF så jag kan inte köpa någon till min häst :(

2011-08-19 @ 20:50:02
URL: http://missbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0