Skriva varje dag.

Idag ska Isse få vila. Det har han gjort sig välförtjänt av så fin som han var igår! Men imorgon är det dags igen, ska ner en sväng till skolan först och sen får vi se vad som hittas på i stallet. Var ner en sväng på stan igår och köpte en träningsdagbok där jag ska föra in vad vi har gjort varje dag, hur det kändes osv. Har fört en hel del sånna böcker förut också men så har det bara runnit ut i sanden. Men nu ska jag bli duktig och föra hästträningsdagbok! Har ni också sån eller har ni bara bra minne?





Kommentarer
Postat av: jonna

Jag har en träninsdagbok som jag fyller i efter varje träning jag varit på, som min instruktör sen tar in efter varje termin! :)

Rätt bra ändå, när man kan kolla tillbaka och läsa det! :)



Förresten snyggt träns ;) har med ett sånt :)



sv: Nej verkligen inte!

2011-08-18 @ 21:22:54
URL: http://hastsport.webblogg.se/
Postat av: Therése

Jag skriver varje dag vad jag har gjort med Tequila. Ska bli spännande att gå tillbaka och läsa om 2 år vad vi gjorde första månaden och hur det gick osv :)

2011-08-18 @ 22:23:46
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Jag har en blogg ;) Nej, men jag har ingen träningsdagbok, men om jag glömmer är det bara att bläddra tillbaka lite i arkivet på min blogg, skriver det mesta där ;) En fördel med att ha blogg ju :D



Svar. Hihi, visst är hon :)

2011-08-18 @ 22:42:04
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Anna - FrieserKär

Hade en till förra hästen, eftersom jag hade två medryttare till den som jag ville veta vad de gjort under ridpasset och hur det gått osv. :)

Men har ingen just nu till unghästen, men jag funderar på att köpa en.. :D

2011-08-19 @ 11:53:00
URL: http://frieserkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0