Dålig uppdatering.

Har verkligen varit riktigt dålig på att uppdatera i veckan, men ni är så underbara och besöker och kommenterar ändå. Tack! Lovar att jag ska skärpa mig nu.

Igår och idag har jag och Jennie ridit längs spåret och jobbat hästarna i mestadels galopp och trav. De skötte sig riktigt bra och vi var nöjda båda två. Isac blir lite stark i galoppen men det är ingenting att jämföra med när jag tog hem honom för ett år sedan. Då kunde man knappt trava ute utan att det skulle bli race. Men imorgon ska han få vila, möjligtvis en liten promenad för hand, och sen på söndag ska vi skritta ut en sväng.




Kommentarer
Postat av: Anna - FrieserKär

ÅÅÅH så fin han är! :)

2011-09-24 @ 14:46:10
URL: http://frieserkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0