jacka och skor!

Skrev för några dagar sedan att jag fått hem mountain horse katalogen och att jag hade klickat mig in på deras hemsida direkt. Men hemsidan var inte uppdaterad då, men nu är den det! Jag sa att jag tyckte att det var en massa snyggt, men väl inne på hemsidan så får jag nog ta tillbaka de orden.. Hittade dock en jacka och ett par skor som jag tyckte om. Skulle verkligen behöva ett par nya vinter skor, för dom jag har nu är heeelt trasiga. Jackan kan jag nog glömma, för den har jag inte råd med och igentligen behöver jag ju faktiskt ingen ny! :)

Forest rider jacket, 999 kr
Rimfrost paddock, 799 kr

Kommentarer
Postat av: bella-skötare på welshmonutain-ponnyn Amour

sv; okej, ska säga det imorgon :)

2011-09-08 @ 19:12:11
URL: http://stoet.blogg.se/
Postat av: Josefin

Skorna ser himla sköna ut. skulle vara perfekt i höst/vinter! :)

2011-09-08 @ 20:48:49
URL: http://vialskarhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0