Ridhus

Igår vilade Sweetheart och idag blir det ridning i ridhuset! Hon lär vara pigg men det kan ju vara kul ibland. :P Lisa och Isac ska också med och dressyra, hoppas bara på att regnet ska sluta snart.. Jag skulle behöva en enorm jacka på mig så jag slipper bli blöt när man rider i regnet och förhoppningsvis så slipper sadeln bli blöt också. Eller ja det finns ju typ ridkappor, även om jag tycker att det är en bra grej är jag ganska säker på att jag inte kommer lägga pengar på det av någon anledning. Eller jo, men inte om den ser ut som den på Hööks. Den verkar rätt dålig, eller den borde vara längre eller nått. Ärsch jag vet inte, någon som rider med regnkappa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0