2011. CHECK!

Tänkte summera mitt och Isacs 2011.
Vi har trots allt utvecklats en hel del och varit med om en del.

Januari: Massor av snö, lastträning och transportturertill ridhuset.







Februari:
Ungefär samma som februari, snö, mycket uteritter och promenader för hand.



Mars: Allt gick rent ut sagt åt skogen hela tiden. Ingenting funkade och det blev oftast dragkamp och en arg Lisa.






April: Galoppen är fortfarande omöjlig, men nu fattar han den i alla fall när jag ger hjälpen. Det blir varmare ute och sommarpälsen tittar fram.





Maj:
Fokuserar mycket på att jobba upp kondition ute istället för att nöta på banan. Vilket ger reslutat i galoppväg också!



Juni:
Helt plötsligt så skärper sig Isac (och jag också kanske) och jag känner för första gången att vi jobbar tillsammans i alla gångarter. Börjar även träna för Kerstin Rydberg två gånger i månaden.







Juli: Isac åker bort under 3 veckor. Jag går mest bara omrking och väntar på att han ska komma hem.





Augusti: Flyttade till Lilla Djurgården, alltså där Jennie och Sweetheart står. Isac trivdes direkt!







September - December: Hösten rullar in. Vi tränade vidare och red ut mycket med Jennie & Sweetheart.







Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Sv: Varsågod och tack ! :D

2012-01-02 @ 11:33:02
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/
Postat av: Pernilla - passageandpiaff

Sv; taaack! Vad glad ag blir.



Du har ju också en riktigt fin ;)

2012-01-02 @ 11:37:37
URL: http://passageandpiaff.blogg.se/
Postat av: Agnes - Hästfantast

Vilken fin häst du har! Riktigt söt med den smala bläsen :) Vad är det för ras?

2012-01-02 @ 22:20:30
URL: http://hastfantast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0