Halvcoola prylar.

Jag kan verkar tråkig och vill att allting ska vara "stilrent" hela tiden. Men jag tycker faktiskt att det är skitsnyggt med färg och glitter, i måttliga mängder. Ponnyprakt har en del lite roliga och speciella saker. Hade beställt bootsen i silverglitter men de fanns tyvärr inte, de skulle tydligen komma in till jul igen... Lite tråkigt, men vi får se vad som finns på Globen, de brukar ju ha en liten hörna där. Har suttit och tittat lite på hemsidan och plockade ihop lite saker som jag faktiskt skulle vilja ha därifrån.





Kommentarer
Postat av: sanna

Åh dom där benlindorna skulle jag inte tacka nej till! Bella, en liten shettis jag har skulle passa utmärkt i dom! :D



Ja, visst är det härligt att ridabarbacka! Kram.

2011-08-13 @ 20:12:40
URL: http://ponnieligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0