Ingen bra hästdag.

Tömkörde som sagt Isac idag och det gick verkligen inte som jag hade tänkt mig. Han var dryg och drog sig mot utgången hela tiden. Ville inte släppa efter eller sammarbeta för fem öre... Jobbade mycket i trav, övergångar till galopp och halter. Han protesterade några gånger, stannade och backade, snurrade runt och dummade sig massa. Men till slut släppte han helt ok i högersidan och jättefint i vänster så då fick det duga. Var ingen hit direkt, men man ska väl ha dåliga dagar ibland också. Bilder kommer upp imorgon bitti! :)

Kommentarer
Postat av: FIA

Åh, vad jobbigt att det inte kändes så bra! :-/ Men hästar är ju levande varelser, så de har dåliga dagar de också! ;-D



Sv; Vad kul! :-D Lägg gärna till i Bloglovin för att vara säker på att du inte missar något inlägg! Om min symaskin vill sammarbeta med mig så kommer inlägg 2 upp redan imorgon! :-)



// FIA

www.fiaalbertsson.spotlife.se

2011-08-26 @ 21:39:41
URL: http://www.fiaalbertsson.spotlife.se
Postat av: Thilda

sv: aa, verkligen :)

2011-08-27 @ 10:21:50
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0