Ordning och reda.

Jag tycker att det är väldigt viktigt att det är ordning i stallet. Speciellt när man är många som håller på i samma stall, då är det viktigt att saker hänger där de ska och att allting lämnas så som man hittade det. För mig är ordningen i stallet A & O. Sen att det ibland kan se ut som ett bombnedslag i mitt eget rumt det är en helt annan femma ;) Men röriga och osopade stallgångar där ingen håller på är det värsta jag vet :P

Hur noga är ni i stallet? Är det viktigt att allt är på sin plats eller tycker ni att det är mysigt när det är lite "rörigt"?




Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är också för ordning och reda. Synd bara att andra i mitt stall inte ser det som lika viktigt :-)

2011-08-23 @ 09:29:48
URL: http://xmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0