Usch och fy för kardborrar!

Kardborrar är bland det värsta jag vet. De är inte särskillt vackra växter och det vidrigaste av allt är när de sitter och gosar sig fast i hästarnas pannlugg, man och svans! Som tur var det inte min häst som var full, och ja jag menar verkligen F-U-L-L, med kardborrar idag när jag hade insläppet och kvällsfodringen. Om jag säger såhär.. När jag skulle ta in stallets minsta shettlandsponny så såg jag pannluggen och höll på ramla baklänges av avsky! Harry som han heter hade på sig en flughuva och när jag skulle ta bort den i samband med att jag skulle ta av grimman fick jag ett riktigt pilljobb... flughuvan var minst sagt ingrodd i pannluggen och i alla dessa äckliga kardborrar! Nu i efterhand ångrar jag att jag inte tog kort.. (bilden har jag snott från någon stackare från google!)

 

ps. När Harry vände sig om såg jag svansen... Stackars Harrys matte imorgon! (var tvungen att smsa och förvarna) .ds


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Usch, jag hatar med kardborrar ;s



Svar. Menar det :O



Jag vet, hatar mugg ;s har ni ingen spolspilta? :( Hur duschar ni hästarna på vintern då? :)

2011-08-27 @ 23:25:52
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: A jo, det såklart, man får ladda upp med många flaskor ;D.

2011-08-28 @ 07:36:18
URL: http://goldponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0