Inte så stiligt.

Jag tycker att Hööks är en relativt bra affär. De flesta av sakerna är billiga och helt okej snygga, de är lagom för sånna som mig som inte har råd att lägga ut hur mycke pengar som helst på grejer.
Men ibland förstår jag mig verkligen inte på deras kollektioner... Alla vet ju att Hööks gärna kopierar märkesprodukter och säljer för ett mycket lägre pris. Vilket jag egentligen tycker är helt okej. Men om man nu ska "kopiera", varför kopierar man då saker som är fula? Vissa grejer är verkligen gräsliga (tycker jag). Ska visa lite saker här nedanför som jag verkligen skulle köpa själv. Sen är det så att jag har själv vissa grejer som jag inte tycker är speciellt snygga, men de är praktiskta. Och som sagt, varken jag eller mamma är gjorda av pengar så man får välja vad man spenderar det på. Men dessa nedan är verkligen helt fel, skulle aldrig betala ett öre för någonting liknande.

Kommentarer
Postat av: Laura

Jag håller med dig!



Och grejjerna du visat är verkligen griktigt fula!

2011-08-11 @ 12:03:25
URL: http://lauratrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0