Vill också!

Lisa ska iväg och träna om ett tag.. Jag har jäätte lust att träna idag jag med :/ Fast eftersom jag åker utomlands på söndag så har jag faktikst inte råd. Jag kan ju trösta mig med att Sweetheart varit grym den här veckan! Det har hon faktiskt och det känns så himmla kul och bra, så det kanske är skönt för henne å slippa träna den här veckan. :) Idag ska jag istället rida ut om jag hittar en kompis att rida med, man kan nämligen inte rida ut ensam på min pålle (bara hem från ridhuset går bra). Annars kanske jag ska fråga pappa om han inte kan följa med ut och dra tag i Sweetheart om hon dummar sig. Hon har nämligen fått för sig att hon inte ska lämna stallet, så jag har prövat att gå en bit ifrån stallet och sedan hoppa upp men hon vill bara hem och gör allt för att få gå hem.

Kan återkomma senare hur det gick med uteritten eller om jag bara tog en promenad med henne.. fortsättning följer .. :)




Hittade ingen passande bild så här är jag och min förra foderhäst Miljon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0