Mönster

Snart börjar eller kanske så har hästarna här i sverige redan börjat odla vinterpäls. Många klipper sina hästar medan vissa inte gör det. Vad jag vet så är Sweetheart snäll att klippa, men har inte gjort det på henne sen jag fick henne så man vet ju aldrig. Men ska klippa henne när hennes päls vuxit lite mer. Man ser ganska ofta ponnysar som har blivit rakade och har fått något mönster på rumpan tillexempel ett hjärta eller stjärna. Personligen tycker jag att det kan se gulligt ut på en ponny men nä inget för mig.   Vad tycker ni om det? Brukar ni klippa in mönster på era hästar?

SupermanKlippstenciler


Finns sånna här klippstenciler på ponnyprakt för 200 kr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0