Saknar hästen.

Igår tog ju Jennie hand om Isac åt mig eftersom att jag hade så knappt med tid, TACK!

Men även fast det bara är en dag som jag är utan hästen så saknar jag honom jättemycket direkt. Haha det är konstigt men så är det. Det känns som att jag inte har varit där på flera veckor och jag känner mig elak. Fast jag tror verkligen inte att han märker någon skillnad, haha! Och jag brukar inte sakna varken djur eller människor speciellt snabbt men med Isac gör jag det. Saknar ni också eran häst efter bara någon dag?




Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja gud ja, saknar honom varje minut x). Så fort man åker från stallet längtar man tillbaks.



Men då har man j å andra sidan alltid något att se fram emot, är ju härligt :D.

2011-09-03 @ 15:22:05
URL: http://goldponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0