Sjuk.

Är hemma från jobbet idag då jag hade feber imorse. Inte lika kul alls.. Men så är det, hoppas att kroppen vilar upp sig lite idag och förstår att den ska bli frisk. Sitter och väntar på att det ska sluta regna så att jag kan åka ner och mocka åt lille hästen. Tänkte att jag skulle frisera honom lite också, hovskägget och manen i alla fall. Men det verkar inte som att det vill sluta regna, så jag lär sitta här ett tag till...

Igår red vi ut en barbackasväng, bara jag och Issen. Det var så jäkla mysigt. Isac fick pinna på i sitt racertempo och det enda jag krävde var att han skulle sänka huvudet. Så jäkla underbart det är att ha häst! Min bästa ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0