Sporren: hiss och diss!

Som Lisa redan nämnt så cyklade vi till Sporren idag! Det finns så mycket man vill ha men även en hel del som jag aldrig i livet skulle sätta på varken min häst eller mig själv. Här får ni lite smakprover på vad vi hissa och även dissa! Vi börjar med diss.

Vidrigt fult träns från Glen Gordon, kan förstå att det var på rea...



Tycker Mias lindor är bra och fina, men vi är inget stort fan av färgen...



Kan tycka att det kan vara fint att ha spexiga boots, men de här var riktigt fula...



Vem vill ha en sådan här sjukt ful hjälm? haha, vem kom ens på att göra en sådan ful hjälm?

Över till hiss:



skiiit snygga OS träns! Hiss hiss hiss :D




Jag vill även hissa dessa ridbyxor som jag troligen ska köpa, de satt bra och var inte alls för dyra!

Vart inte så mycket hissningar men det var för att vi tycket att det mesta i butiken är snyggt och vi orkade inte ta kort på allt. :D haha





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0