träning

Idag gick jag med Sweetheart till riduset för att rida lektion. Hon var hur pigg som helst så jag fick börja med att galoppera i fältsits varv efter varv efter varv. Till slut slappnade hon av och jag kunde äntligen nå fram till henne. Allt blir så himla svårt när dom bara undrar vad som händer utanför och pinar på i 190. Det jobbiga är att när Sweet är så här pigg lägger hon all energi på att trotsa matte, och sen när man "vunnit" över henne så är hon ju trött. Men hon vart riktigt fin och jag är super nöjd! Fokuserade på basic grejer, som att hon ska lyssna på mig och så. Sussie som jag tränar för undrade om jag inte ville rida till ridhuset i morgon med för då skulle hon kunna hjälpa mig då också, så så får det bli!

Har inga bra ridbilder, så det får bli bild repris.. Jag lovar, jag ska tvinga Lisa ta kort på mig ;)









Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad sött namn din häst har ^^

2011-09-10 @ 16:58:38
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0