Ur fokus.

Både jag och Jennie känner att vi har kommit lite ur form här på bloggen, vilket är riktigt trist. Men vi ska fräscha upp och snygga till den till helgen så att den blir riktigt fin! Ni är underbara som besöker i alla fall.

Idag blir det en sväng till ridhuset. Ska försöka jobba mycket med övergångar, fattningar och volter. Isac kan vara riktigt duktig på att slå ut både rumpan och bogen i volterna. Så jag tänkte köra olika volt övningar. Bland annat så tänkte jag göra övergångar med volt mellan varje övergång, alltså skritt, volt, trav, volt, halt-trav, volt, galopp, volt osv.

Nästa helg är det dags för träning igen! Är riktigt taggad faktiskt. Jennie ska hänga med som "hästskötare-fotograf-alltiallo" då min mamma inte kan följa med på fredagen och det är pappa som ska köra dit. Så det kommer bli kanon! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0