Reahandlat.

På torsdag eller lördag så ska jag, mamma och Jennie åka till Horze butiken utanför Stockholm och kolla lite. Jag ska i första hand kolla på ny hjälm, men sen vet man ju aldrig vad man hittar. Är sugen på både det ena och det andra, men i första hand hjälm och ridbyxor. Har ju faktiskt beställt både lindor och ett schabrak från rean på Hööks. Jag brukar inte gilla schabraken från Hööks men detta var faktiskt värt 100 kronor. Vad tycker ni om Hööks schabrak?


detta är det som jag har beställt, helt okej faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker att vissa scabrak från hööks är riktigt snygga, som detta! men vissa blir bara för mycket...

2012-01-04 @ 10:27:29
URL: http://passageandpiaff.blogg.se/
Postat av: Agnes - Hästfantast

Just denna modellen tycker jag är snygg, men annars brukar inte Hööks schabrak vara så märkvärdiga. Det finns även med den lila/vinröda färgen som bas och grå passpoal och kantband, det tycker jag också är väldigt fint! Kul med reashopping!



Själv har jag beställt ett schabrak från Lamicell till halva priset och ett limited edition Magic Brush set, dessutom var det fri frakt och så fick jag 10% rabatt på hela min beställning för att jag gillar dem på Facebook och borstarna var dessutom något billigare än på Hööks. Nöjd tjej! Blir nog en ridbåge från Perfect Sit också för mina julklappspengar, hihi! :)

2012-01-04 @ 10:44:02
URL: http://hastfantast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0